Friday, September 7, 2012

Çağatay Ulusoy Facebook

Anasayfa » Biyografi, Facebook




5 Eylül 2012

Bu Haber 3 kez okundu

Yorum Yok




Çağatay Ulusoy Facebook

Çağatay Ulusoy kimdir, biyografisi, resimleri, rol aldığı filmler ve resmi facebook adresi hakkında bilgiler.




23 Eylül 1990 senesinde İstanbul’da doğan ünlü oyuncu ve manken, 2010 senesinde Best model birincisi olmuştur. 1.90 boyunda ve 82 kilo ağırlığındadır. Yarışmaya katılmadan önce Avcılar Lisesi İstanbul Üniversitesi’nde Sulama Sistemleri bölümü öğrencisiyken birinci olunca eğitime ara vermiştir. Show Tv’de 2011 yılından itibaren devam eden “Adını Feriha Koydum” dizisinde Emir karakteriyle tüm kızları kendisine hayran bırakmıştır. 2 sezon süren dizi devam ederken Anadolu Kartalları adlı filminde de rol almıştır.




İstanbul Üniversitesi Peyzaj Mimarlığı bölümünde okuyan oyuncu, “Adını Feriha Koydum” adlı diziyle de televizyon dünyasına renk katmıştır. 7’den 70’e birçok hayranı bulunan ünlü oyuncu, Selin Boronkay’ın ajansında modellik yapmaktadır. Ayla Algan oyunculuk eğitimi, mankenlik yürüyüş dersi alan Ulusoy, bugüne kadar aşk-ı memnu dizisi, akın klip, maskeli balo dizisi, fo-re spor katalog çekimlerinde rol almış olup kızların sevgilisi olmuştur.




Adını Feriha Koydum dizisi için yeni sezonda saçını kazıtan ünlü oyuncu, 1 ayda yaptığı kasları için iğne kullandığını söylemiştir. “Rol gereği saçını kestirdiğini, yeri gelirse uzatacağını da söylemiştir”.




Çağatay Ulusoy Rol Aldığı Filmleri

Anadolu Kartalları (2011)

Eve Düşen Yıldırım( 2012)

Adını Feriha Koydum (2011-2012)




Sosyal paylaşım sitesi olan Facebook tüm dünyada olduğu kadar ülkemizde de büyük rağbet görmektedir ve herkes tarafından kullanılmaktadır.




Çağatay Ulusoy’un Facebook adresine ulaşmak için aşağıdaki bağlantıya tıklayınız.

Çağatay Ulusoy Facebook




Çağatay Ulusoy Resimleri



Gelen Aramalar: nişanlık modelleri fiyatları, en şık havlu kenarları 2012, Uluslararası CV örnekleri indir, çağatay ulusoy




Bu Haberi Facebook'ta Paylaşın:




Benzer Yazılar



  1. Adını Feriha Koydum Oyuncuları







  2. Engin Akyürek Facebook


  3. Adını Feriha Koydum 47. bölüm fragmanı izle


  4. Adını Feriha Koydum 21. Bölüm Fragmanı izle


  5. Adını Feriha Koydum 21. Bölüm izle 3 Haziran



Etiketler: Çağatay Ulusoy Biyografi, Çağatay Ulusoy kimdir?

No comments:

Post a Comment